Den långa läslistan

Posted on februari 29, 2008. Filed under: Malin läser | Taggar: |

Jag gillar att samla, jag är väldigt bra på att hitta intressanta saker via bloggar, del.icio.us, friendfeed och en del andra sätt. MEN jag är verkligen dålig på att förädla all jag samlar in. Jag glömmer av att läsa det sen och nu börjar min ”toread” i del.icio.us bli ohanterligt lång.

Dags att skrida till verket med andra ord, få lite fart och ordning på mitt läsande, ett litet organiserat läsprojekt helt enkelt. Jag ska banne mig börja läsa det jag bokmärker toread…. på måndag för jag har ju sportlov nu! Om jag skapar en kategori för detta så måste det ju helt enkelt lyckas, Malin läser!

Make a Comment

Kommentera

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

