Inte riktigt där…än

Posted on februari 23, 2008. Filed under: teknologi |

htc-s710.jpg

Människor kan i princip bli beroende av vad som helst, enligt, Professor Nada Kakabadse. Teknik tex. som mobiler och handdatorer. Nada säger även att detta beroende ofta är svårt att upptäcka och när det väl upptäcks är det ofta försent.

”Some people are very anxious when they don’t have their technological gadgets next to them”

Jag får nog inte direkt ångest när jag glömt min HTC s710 men en viss rastlöshet och lätt oro måste jag nog erkänna att jag känner.

Make a Comment

Kommentera

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

